Share your thoughts with me at share.thoughts@yahoo.com

sâmbătă, 6 august 2011

Bioderma Sebium Gel spumant - Review




N-o sa va zic ce spune compania despre produs sau ce scrie pe internet pentru ca nu mai are rost, puteti sa dati un search pe google.
Este a doua oara cand folosesc gelul asta de curatare. Prima data l-am cumparat din curiozitate, iar a doua oara la recomandarea medicului.

Eu am tenul mixt, de fapt chiar gras, si sensibil, si de parca nu mi-ar ajunge chestia asta, mai am si acnee( destul de serioasa) si cuperoza, si o gramada de puncte negre si pori dilatati. Tenul meu e vraiste( si nu exagerez).
Pe gel scrie ca limiteaza secretia de sebum, creste nivelul de toleranta al pielii si nu usuca pielea. Astea-s avioane!

Dupa ce ma spal pe fata si ma usuc, am senzatia ca ma strange fata si mi se usuca de numa. ( mai ales in zona gurii si pe frunte). Dupa doua ore,  fata mea luceste si asta fara sa ma dau cu nimic pe fata.

Medicul dermatolog mi-a spus ca pentru a avea o piele normala trebuie mai intai sa am o piele uscata pentru ca numai de la o piele uscata pot trece la o piele normala, si tocmai de aceea mi-a recomandat gelul acesta de curatare, pentru ca usuca pielea. Mie nu mi se pare logic deloc.

Eu l-am folosit cam o luna si jumatate, deci nu se termina foarte repede.
Asta depinde si de cat de des te speli pe fata, de cantitatea pe care o folosesti. Eu folosesc de obicei 2 pompite de gel la o spalare si ma spal pe fata de 2 ori pe zi.
Curata bine fata de impuritati gen sebum, problema la mine e ca o usuca prea tare. Cat de bine curata machiajul nu stiu, pentru ca eu nu ma prea machiez.
Pretul de in jur de 40 de lei. Eu am dat 38 de lei pe el.
Contine parfum, care este iritant. (consultati lista cu ingrediente iritante de pe blogul corinei)

Mirosul e ok, nu pot spune ca miroase frumos, dar e ok, adica nu e deranjant.( cel putin mie asa mi s-a parut) 
In concluzie: mie nu mi-a crescut nivelul de toleranta al pielii, nici nu mi-a limitat secretia de sebum, mi-a uscat fata (ce-i drept , eu am ten sensibil, poate de aia), dar curata bine, deci e un gel de curatare ok. ( atata timp cat nu crezi tot ce scrie pe ambalaj)


Plus ca nu la toti ne folosesc aceleasi produse, deci chiar daca nu a fost potrivit pentru tenul meu, s-ar putea ca pt voi sa faca minuni :P 

Eu probabil ca nu o sa il mai cumpar.

Daca vreti sa va mai spun ceva anume despre gelul acesta de curatare, intrebati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu