Share your thoughts with me at share.thoughts@yahoo.com

luni, 8 august 2011

Nose pore strips

Nose pore strips sunt niste plasturi care se aplica pe nas, pe pielea umeda, se lasa sa se usuce si apoi se desprind, si cica odata cu plasturii se indeparteaza si punctele negre. Avioane :-j!
Eu am folosit plasturi dinastia, dar nu mi se pare ca merita sa dai atatia bani pe ei, pentru ca nu fac mare lucru. Mi-am luat mai demult din DM ( nu mai stiu cum se numeau exact) si au fost destul de scumpi, am dat in jur de 20 de lei pentru vreo 5 bucati.

De atunci nu mi-am mai luat, pt ca nu are rost sa dau atatia bani ca sa imi epilez nasul (se lua mai mult par decat puncte negre). In schimb am gasit un filmulet pe youtube in care iti arata cum sa iti faci singura nose pore strips. Asta de mai jos mai exact.


Astazi am zis hai sa incerc, ca oricum n-am nimic de pierdut in afara de niste lapte si gelatina. Zis si facut.

Am facut maglavaizu', mi l-am pus pe nas si am asteptat sa se usuce. In rastimpul asta am crezut ca vomez pentru ca miroase groaznic. Puteeee! Ma rog, am indurat ca doara baba rabda la frumusete. Dupa ce s-a uscat, cu chiu cu vai l-am dezlipit, pentru ca mie mi s-a tot rupt, nu s-a dezlipit asa dintr-o bucata (poate a fost prea lichid maglavaizu').
Ma uit sa vad daca s-a luat ceva si s-a luat! Dar nu ce trebuia. Cand ma uit, numai firicele de par (acuma sa nu va ganditi ca am un nas paros) si poate vreo doua puncte negre.
Deci mi-am epilat nasul. Again! 

Oricum, daca incercati sa imi ziceti si mie daca au functionat pentru voi nose pore stripsurile astea puturoase din gelatina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu